niedziela, 13 lutego 2011

OMG...
Wstałam o 6:22.Teraz jest 7:55.
Nie wiem co napisać za 5 minut 8:D
Ja idę na 8:50 do szkoły.
Moje 2 pierwsze lekcje to:w-f''y
Haha.
Jestem strasznie zmęczona.
Nie moge pojąć dlaczego ferie są takie krótkie :/
Słyszeliście o tym,że te wakacja maja trwać najprawdopodobniej do połowy sirepni:o:(:/
No to fajnie moje urodziny spędzę...w szkole.
Ale w roku 2012 rok SZKOLNY!Ma być krótszy ze względu na Euro 2012 :)
Dzisaj się troche rozpiszę...
Łapię każdy temat jaki mi przyjdzie do głowy.Bo strasznie się nudzę a nie chce zejść z bloga bo jak dodajecie mi komentarze i dodajecie mnie do obserwujących nie wierzę,że ktoś mnie tak naprawdę odwidza.Nie mogę w to uwierzyć.Myslałam,że mój blog będzie taki nudzny,bez obserwatorów,komentarzy.A nagle jesteście wy i bardzo Wam za to dziękuję.Jesteście czymś najlepszym co stało się na moim blogu.Większym niż to,że jak zobaczyłam blog Honey(oznaczało to że możemy się z nią porozumiewywac) jak i to że założyłam sobie bloga właśnie z myślą o was.
Aaa teraz zmiania tematu.
Dzisiaj w szkolę mamy dzień na czerwono i różowo.Do szkoły niestety za bardzo nie ubieram jakichś fajnych bluzek i pasujących do nich swetrów...Nie wyrózniam się.Może posz kolę dodam parę fotek jak sie dzisaj ubrałam.Ale napierw opiszę.mam na sobie neginsy które wyglądem przypominają jeansy,czerwoną bluzeczkę(z długim rękawem i wydekoltowaną)a pod czerwoną bluzeczką czarną bluzeczkę na ramiączkach:):*
Ok ja już konczę.Dorota za chwile wychodzi z domu i po mnie przychodzi...:)
Papa kochani.Nie napisze odrazu po szkole bo idę kupić mojemu chłopakowi 7 prezent na dzisaj.Bo przychodzi po 15 a ja kończę lekcje o 14:30 czyli 0 14:50 bd w domu
Papatki:*<papa> 
 

1 komentarz: