sobota, 2 kwietnia 2011

Hej:)
Dlaczego nie komentujecie już mojego bloga??
Nauki KONIEC...
Teraz będę częściej pisać posty.[...]Znów 
Dzisiaj kumpela rozwliłą mi dzisiejszy dzień...!
Miałam z nią jechać do Safari Zoo.
Wczoraj do niej zadzwoniłam(w sęsie,że wieczorem)i powiedziałam,że jeśli nie będziemy mogły jechać to...(przerwała mi zdanie)i powiedziała tak zadzwonie.
Przed chwilą do niej zadzwoniłam a ona powiedziała,że nie jedziemy...
Wkurwiłam się na nią(przepraszam za przekleństwo).
Miałam dzisiaj jechać z kolegami i koleżankami na mecz Warty Poznań,ale powiedziałam im,ze już mam plany.
Ale nie mam się co przejmować.Jutro jadę z kolegą do kina.:)
Aha zapomniałam dodać.Wczoraj dostałam kotka.
Nazwałam go  Garfild.
Nie wiem dlaczego akurat tak:)
Nie przypomina Garfilda w żadnym calu.
Jego zdj. dodam jak przyzwyczai się do nowego otoczenia.
Jeszcze trochę się nas boi.Do mojego dziadka jest najbardziej przekonany.
Teraz mam już 4 zwierzaczki.
1 kot-Whiskers,
2 kot-Garfild,
Pies-Rocky,
Szczurek-Gushi.
Moje kochane zwierzeczki:*
Teraz kończę bo muszę jeszcze ogarnąć w pokoju.
Zaraz może coś jeszcze napiszę .:):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz