sobota, 16 kwietnia 2011

Hej !Przepraszam,że ostatnio nie pisałam postów.
Cały czas byłam na dworze albo poprostu nie było mnie w domu xdd
Ostatnio zobaczyłam,że już mnie nie komentujecie :c
 Mam nadzieje,że to sie ureguluje ; pp:)
Teraz kiedy będę mieć wolny czas to bd do was pisać :)
Mam więcej czasu więc napewno tak będzie,chyba że będę mieć z jakiegoś powodu karę na kompa :d
Ja dzisiaj byłam z Dorotą(moją przujaciółką)na dworze.Poszłam z nią d fryzjeraz bo musiała podciąć sobię grzywke.
Nie podoba nam się(mi i jej) jak ta fryzjerka ją ścięła:/
Sćięła jej grzywkę o jakieś 4-5 cm.Przed ścięciem miała grzywkę za oko a teraz ma do połowy czoła!!!!
O godzinie 14 poszłam od Doroty bo ona i jej siostra musiały posprzątać w pokoju.Ja byłam u Doroty w domu a u jej siostry była moja 2-a koleżanka Natalia.Wróciłam od niej o 19:40 a teraz jest  20:32.
Jutro wychodzę na dwór również z Natalią albo z Dorotą.Sama już nie wiem xdd
Dodam jutrzejszego outfita...Ale to dopiero jutro bo dzisiaj niestety nie miałam pamięci w telefonie :/Jutro będę mieć!!Napewno!! 
A jak nie to kumpela mi zrobi i dodam z jej tel.
:*
Jutro rano ide na deskę!
2 raz w tym roku:/
Nie miałam wgl. czasu...A no właśnie,w te wakacje chciała bym się naczyć skakać na deskorolce.
W przeźmierowie za Poznaniem jest taki fajny skatepark!
A jakie jest wasze hobby/wasza pasja??
Wiecie już co chcielibyście się nauczyć w te wakacje??
Co robiliście dzisiaj>>I czy wiecie już co będziecie robić jutro??:)
Ja teraz kończę!Napiszę jutro rano.
Papa :):* 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz