sobota, 18 czerwca 2011

Heej:*:*♥♥
Co u was?
Ja właśniie zaczynam się pakować,jak zawsze robię wszystko na ostatnią chilę!:D   Od 3 dni starałam się hmm...zacząć pakować,ale tak...no jakoś nie było czasu xdd   :)i piję tymbarka.Pod kapselkiem było napisane:"Kochaj mnie do ostatniej kropelki"kocham te cytaty od tymbarka ;>Moja przyjaciółka dałe mi swój kapselek pod którym było napisane:"Zaopiekuj się mną"Dostałam ten kapselek od niej żebym nad morzem mogła spojrzeć na niego i odrazu sobie o niej przypomnę.!
Mooja Najlepsza przyjaciółka...Mam nadzieję,że przeczyta ten post!Uwielbiam spędzać z Tb czas!
Uwielbiam przeżywać z Tb nasze głupawki!!Z nikim innym bym tak nie umiała...Poprostu...UWIELBIAM CIEBIE!!
Kurcze ; //
Jutro wyjeżdżam...Nie chce opuszczać was i moich przyjaciół!
Niestety,nie będzie mnie na zakończeniu roku szkolnego :(Nie zdąże pożegnać się ze wszystkimi z mojej klasy.
A więc tak:
Żegnam się teraz tutaj.Na blogu z:
Oliwką:*
Olką(jej blog: www.babecka.blogspot.com )pollecam:)
i Moniką:*
Co prawda nie lubiłyśmy się za bardzo jeszcze niedawno:)
Ale teraz wszystko się zmmieniło i zaczęłyśmy :P
Ok kochani ja lecę,muszę powkładac swoje ciuchy do torby:)
Jutro popołudniu dodam ostatniego posta przed wyjazdem:*
Paaa,kochani:*:*:*:*:*!!
Peace.!♥♥♥♥♥♥

1 komentarz:

  1. Jesteś kochana! Moja :*:* Thx :* Ja też uwielbiam z Tb spędzać czas... :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń