wtorek, 1 lutego 2011

:)

Hej!
Właśnie założyłam sobie bloga.Do założenia bloga zainspirował mnie blog Honoraty HONEY Skarbek.Jeszcze niedawno zastanawiałam się po co mi blog...Doszłam do wniosku,że mogłabym informować innych(zupełnie obcych mi ludzi)o tym co naprawdę czuję,opisywać swoje przeżycia w szkole jak i również dodawać zdjęcia moje i moich najlepszych przyjaciółek.O nich mogę powiedzieć tylko tyle,że bez nich nie umiałabym sobie poradzić w trudnych chwilach mojego życia.Już nie raz bardzo poważnie myślałam o przeprowadzce.One zawsze umiały mi pomóc lub chociaż trochę pocieszyć.Gdy jestem z nimi to zawsze promienieję energią.Niedługo jeszcze dodam jakiś post.Teraz idę na obiadek.Buziaczki:)!

1 komentarz:

  1. Hej, tak czytam Twoją notkę i zauważyłam, że Twoje podejście do bloga, jest trochę podobne jak bohaterki mojej książki :) Może byłabyś zainteresowana żeby dowiedzieć się czegoś więcej o niej? myślę, że ta lektura by Cię zainteresowala;]

    OdpowiedzUsuń