czwartek, 27 stycznia 2011

Heej...:*
Sorqi,że wczoraj nie pisałam ale robiłam cały dzień prace u DolarQQ'a(na religie).Oczywiście  taki jeden chłopak z mojej klasy zrobił jazdę bo ja przyniosłam wycinki a on papier a ja nie miałam papiery więc wzioł mnie do swojej grupy.Wpadł na pomysł żeby zrobić zwierzęta w worku(bo ten projekt miał być o zwierzętach)i podzielić je na grupy:"Zwierzęta oswojone"i"Zwierzęta dzikie".Pani powiedziała,że to troche dziwne bo jej się kojarzą te worki z tym CYTAT:"Te worki kojarzą mi sie tak jakby zwierzę miało lecieć do worka i do rzeki":/.A później zwalał,że to my wymyśliłyśmy ten pomysł z workiem.Dlatego właśnie zapytałam się pani,czy możemy zrobić tą prace na dzisiaj.Ok ja już kończę.Lecę do sql.Matma dzisiaj :/:c.Pa:*.Napiszę jak wrócę ze szkoły i trochę posprzątam w pokoju:*:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz