sobota, 19 marca 2011

Hej!
Przepraszam...Ale nie mogę dodać zdjęć,a jestem sama w domu:/
Jak moje kumpele przyjdą to zrobią mi zdjęciem telefonem albo jak będę gadać z Dominikiem(Wspomniałam o nim w poprzednich postach) na skypie.Z tego powodu,że znów zepsuł mi się aparat ;c
Aha,no tak zapomniała bym.
Dominik mi napisał wczoraj,że mnie kocha:*:)
Jestem mega nakręcona.
Dziwne...Bo ja dawałam mu tylko takie "dyskretne" znaki :P 
Jest 9:47 a on już od 6(rano)siedzi z kolegami na boisku,bo gra w piłkę.
Nie wierzyłam,że naprawdę będzie grał.
Mi nie chciało by się tak wcześnie wychodzić(nie napisałam wstawać bo wstaje też coś tak ok. 6) i to w dzień wolny od szkoły a on i tak,tak wcześnie wstaje:/
Ok,to ja czekam za moimi naj.Jak  przyjdą dodam zdj. moich  nw ciuszków:*:):P
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz