środa, 23 marca 2011

Hej.Przpraszam,że tak długo nie pisałam.Niestety nie dodam zdj. moimch nowych ciuchów(może w innych zdjęciach).Teraz dodam pomieszane moje zdjęcia które były robione 2 dni temu 21 marca.Dodam parę fotek w pomarańczowej bluzeczce.Te zdjęcia(z pomarańczową bluzką) są z tym jak miłam się ubrać na korowód ze szkołą z okazji 1 Dnia Wiosny.Niestety nie miałam sie gdzie przebrać,wszystkie łązieńki były zajęte.Jest jeszcze pare zdj. z tego samego dnia.NIe mam zaznaczonych butów bo nie zakładałam,że dodam to jako outfit na bloga więc nie widać poszczególnych części.Te dj. które robiłam przed lustrem widać tylko moją twarz.
Teraz je macie:
Nie obróciłąm więc przepraszam.:)
Na 3 zdj. ma zrobioną kropkę kredką do oczu rózową.Żeby nikt nie pomyślał,że to syfek.Tak cery doskonałej to nie mam ale to nie jest syfek : P x D 









 

1 komentarz: