sobota, 5 listopada 2011

Heej Misiaczki!:**♥
Ja nadal chora,szczerze powiem,że jest jeszcze gorzej niż było.
Wczoraj byłam z Moimi przyjaciółmi na pizzy w Umberto.
Z tego powodu,że nie byłam jeszcze do końca zdrowa,a szliśmy pieszo czyli jakies 10-15 minut,nie pomyślałam ,że mogliśmy iść do Szybkiej Pizzy i bardziej zachorowałam xD
Usta strasznie mi wyschły,oczy mam załzawione i cały czas kaszlę(a zanim poszłam na pizze nie kaszlałam).Pozatym dzisiaj w nocy zwijałam się z bólu bo strasznie boli mnie brzuch,ale już mniejsza z tym.
Ogólnie te dni,które nadchodzą zapowiadają się coraz bardziej zjebanie; //
Kurczę...Miałam się spotkać z kumplem ale zachorowałam i NICI!Jestem załamana w chuj...
A jak u was?Jak w szkole idzie w tym roku?^.^U mnie trochę lepiej niż w poprzednim.Teraz muszę się bardziej starać,chociaż i tak idę do gim. w którym może się dostać od średniej 4.60? chyba tak.Przynajmniej mam nadzieję,że właśnie tam pójdę.Ok kochani dodam tylko zdjęcia miłośći PART 2 i lecę:D Się ogarnąć troche.Jeżeli nie ogarnąć to poleżeć; *Bądźcie ze mną^^Mam nadzieję,że dzieki WASZEJ MOCY wyzdrowieję w miarę szybko,bo w czwartek,albo w następny weekend jakoś mam jechać na basen ; //
A więc...Miłość PART 2!!^^:




Ok koteczki!Ja lecę paaaapa; ******♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz