wtorek, 24 lipca 2012

Zdecydowałam się znów zacząć dodawać posty na tego bloga;)
Więc...Tak, jak przedstawiałam się rok temu, mam na imię Samanta,28 sierpnia kończę trzynaście lat.Idę do pierwszej klasy gimnazjum, do klasy plastycznej ;3 Mam swojego funpage'a na facebooku, jakby ktoś chciał link proszę pisać w kom. ;p Dawno nie odwiedzałam tego bloga, ponieważ jest na nim dużo postów związanych z moim...Życiem z zeszłego roku, a nie chce pamiętać tych czasów.Pewnie już wywnioskowaliście z tego co napisałam, że dużo się zmieniło w moim życiu ;] Również to , ze schudłam xd Chce mi się śmiać jak patrzę na swoje stare zdjęcia;) Mam nadzieję, że znów będę mogła prowadzić bloga dla tak wspaniałych osób;) Pewnie większość zastanawia się co robię w te nudne wakacje ;] OD 29 czerwca do dnia dzisiejszego cały czas padało, więc starałam się organizować sobie w miarę ciekawie czas.Nie jeżdżę na obozy.Spotykaliśmy się z przyjaciółmi na tzw. 'Nocki'.Czasami,gdy była w miarę ładna pogoda późnym wieczorem lub w środku nocy wychodziliśmy do parku pograć w podchody ;) Większość ludzi twierdzi, ze dzisiejsza młodzież nie umie przetrwać bez komputera i nie potrafi się już bawić.  To tylko stereotypy ;p Jak się chce, to się potrafi ;] Ostatnio pogoda jest ładniejsza, więc jeździmy na baseny,jeziora itp. Lub po prostu siedzimy na naszym osiedlu,w parku ;d Teraz trochę o zmianach w moim wyglądzie. Zrobiłam sobie grzywkę na bok,ale to krótki czas po tym, jak przestałam prowadzić tego bloga w zeszłym roku.Mam kolczyk w wardze,zrobiony 1 czerwca na Dzień Dziecka !;] Wiele moich znajomych pyta się czy moja mama wiedziała, że sobie go robię i większość z was pewnie też by się nad tym zastanawiała.Tak,moja mama wiedziała o kolczyku. Byłą ze mną u kosmetyczki i wszystko nagrywała xd. Gdyby nie taki mały zakładzik z mamą pewnie nie miałabym tego kolczyka ;] Może niedługo dodam swoje zdjęcia ;]


Lecę do przyjaciółek ;] Paaa ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz