wtorek, 25 stycznia 2011

Siemm...Nie wiem co mam dzisiaj napisać...Zmęczona strasznie jestem!Choć nie wiem dlaczego.Jutroo wycieczka xd
Dzisiaj 1 lekcja:Angielski...Angielskiego też nie lubię(tak jak techniki).Niby wszystko co na ang. robiłam było ok.
Lekcja 2:Matematyka...Wrrrr!!Złowrogi przedmiot ;/Haha,jakoś mi poszło,przy tablicy nie zrobiłam z siebie totalnej idiotki(zazwyczaj tak jest)  
Lekcja 3:Przyroda ...Nie ma co opowiadać!Nudy jak zawsze!Nic specjalnego się nie działo.
Lekcja 4:Polski.Mieliśmy czytanie regulaminu wycieczki na,którą jutro jedziemy.I pani pod koniec podawała nam zadanie domowe na 18 lutego.A ono było o tym:
Zad.dom
Na podstawie informacji o scenariuszu teatralnym(str.133),napisz własny scenariusz w oparciu o ulubioną bajkę,fragment ksiązki,opowiadania itd.Pamiętaj o podziale na sceny,dialogi aktorów +tekst poboczny.xd
Lekcja 5:Religia.Robiliśmy plakat p.t."Zwierzę to przyjaciel". 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz